tot larnaca

hoi allemaal,

Het fietsen was heerlijk alleen wel warm maar dat hoort erbij en langzaam went het ook. Het landschap is heuvelachtig maar de wegen slingeren mooi tussen de bergen door zodat je relatief weinig hoeft te klimmen. Ik had een route uitgestippeld maar halverwege mocht ik er niet meer door. Alles was afgezet voor het onschadelijk maken van een paar bommen. (uitgerekend vandaag), Dus moest ik ten opzichte van de route een heel stuk omrijden. Maar in cyprus omrijden is geen straf, het is overal even mooi. Veel struiken langs de weg stonden in bloei en op veel plaatsen waren ze het koren aan het oogsten. Uiteindelijk kwam ik in Larnaca aan en het was me toch een partij druk, bleek er een muziekfestival te zijn dat vanavond begint en duurt tot zondagavond. Dat hield ook in dat bijna alle hotels vol zaten, uiteindelijk ben ik naar het toeristenbureau gegaan en die hebben mij dan toch aan een kamer geholpen. Daarna ben ik gelijk naar het vliegveld gegaan om een ticket te regelen naar telaviv, Israel. As. Donderdag gaat mijn vlucht dus moet ik tot die tijd hier blijven en me hier zien te vermaken in mijn eentje. Het voordeel is dat het oog ook weer wat heeft.De vrouwen zijn hier zonder lange rokken en gsluierde gezichtenen hebben meestal niet meer aan dankleine strakke broekjes en topjes. Dus te kijken valt er volop. Daarnaast zijn er nog dingen die ik wil bezichtigen en vandaag en morgen kan ik natuurlijk genieten van het festival. Eigenlijk zit er de trip grotendeel op. Alleen nog open neervan telaviv naar Jeruzalem , ongeveer 100 km enkel, fietsen , gewoon het karwei afmaken. Maar daar zal ik nog over berichten. Groetjesuit het warme Cyprus van Hans

Reacties

Reacties

Theo & Thea

Groot gelijk Hans, geniet maar een paar dagen van een welverdiende rust, het is je gegund na zo'n prestatie maar pas wel op voor afkickverschijnselen.

Gr Theo & Thea

Piet en Gerry

Een beetje ups en downs , maar je hebt bereikt wat je wilde, geweldig , Hans verder nog succes met je laatste tochten en een fijne tijd in Israel .

groetjes Piet en Gerry

Marc, Wendy, Sophie en Juline

jammer dat we je niet gezien hebben op skype. Succes met wachten daar en geniet van het mooie weer (dat doen wij ook!!!)
Liefs uit Frankrijk!

Henri en Tiny

Hallo hans,
We heb ongeveer 3 verhalen weer bijgelezen en natuurlijk ook die mooie fotos bekeken, wat is het daar mooi en wat is het jammer dat je op de ferry ziek was, maar gelukkig hoef je niet terug met de ferry!
Binnenkort komt ons Willemien en dan gaan jullie nog verder samen genieten, heb je weer wat te praten en dan mag je ze ook vasthouden, want al die mooie vrouwen daar is leuk maar daar heb je niks aan hé.
Een goeie tijd daar en geniet van het mooie uitzicht.
Heel veel groeten uit Heesch en doe ons Willemien de groeten.
Verder nog een goeie laatste kilometers en mooi weer en goeie fietspaden.
Knap gedaan Hans, missie bijna volbracht.
Groetjes Henri en Tiny

willemien

hoi Tiny en Henri, jullie krijgen de groeten terug, mag je ook rechtstreeks aan mij doen hoeft niet perse via Hans
groetjes Willemien

Oom Giel

Net thuis uit Lourdes. Hans, profiat met het volbrengen van de tocht. Nog veel vakantiegenoegens in Israël toegewenst samen met Willemien.
Groeten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!