begin gemaakt

12 april.

Zo, de eerste kilometers zitten erop. Ben nu in Remagen , een kleine 30km onder Bonn. Het fietsen gaat goed maar het weer zit niet echt mee. Gisteren een paar buien , vandaag de hele dag regen. Maar dat hoort erbij, gelukkig zijn de voorspellingen beter. vandaag veelal langs de rijn gefietst, soms moest daar vanaf geweken worden doordat tot de Rijn alles volgebouwd is met zware industrie. In Koln even langs de Dom gefietst , die is echt de moeite waard voor een bezoek.Door de regen blijf je niet lang stil staan bij de mooie dingen maar toch nog enkele leuke foto`s gemaakt. Gisteren op de camping in dusseldorf kwam een tractor met woonwagen aangereden van voor de oorlog, bleek bij navraag uit 1939te komen. Zo zie je veel vreemde dingen onderweg. Ook het decor wordt steeds mooier, langzaam begint het landschap van vlak over te gaan naar heuvelachtig. Geeft wel meer te kijken.

Het was wel zwaar vandaag mede door wind tegen maar ga vanavond toch voldaan slapen.

Groetjes Hans

Wendy, Marc, Sophie en Juline

Ha die pa, jammer dat we je net gemist hadden bij Skype, er ging iets mis met de computer dus toen we de laptop op hadden gestart was je niet meer online. Volgende keer beter!
Maarre, een regenachtige start dus, maar alles wat er nu valt kan er later niet meer vallen. We houden je in de gaten hier!
Bij ons gaat alles z'n gangetje, net als dinsdag zo ongeveer. We houden je op de hoogte!
Liefs van ons uit Uden

bram

Hans gaat goed, ik hoop dat je beter weer krijgt.

Martine en Jean

Hans, wij vinden het een hele prestatie.
Wij hopen dat de weer goden je de volgende dagen gezind zijn en dat je nog meer kan genieten van jou (zware) tocht.
Wij houden jou blog in de gaten en kijken al uit naar jou volgend verhaal.
Hans, toi toi toi van Martine en mij en zeker ook van jou collega´s