Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Na diverse fietstochten naar oa rome, moskou en praag , ga ik dit jaar proberen om Jeruzalem te bereiken met de fiets. Om de belangstellende op de hoogte te houden probeer ik op deze weblog een verslag bij te houden aangevuld met wat foto`s. Zo kan iedereen zien hoe de reis vordert en ook als ruggesteuntje voor mij kan een ieder een berichtje achter laten.

ik zie je graag terug op mijn reislog

Groetjes,

Hans

Wim en Annemarie

Mooi man, is geweldig om je zo te kunnen volgen. Slaap lekker en morgen een mooie start. Groet A&W

Piet en Gerry

Hans een hele goede reis en hopelijk steeds beter weer.

groetjes Piet en Gerry

Cor,Helma,Christa en linda

Lijkt mij een mooie fietstocht, en wij wensen jou dan ook succes en veel fietsplezier.
Ook ons lijkt het mooi om jou te volgen in dit avontuur.
Groetjes van uit Geffen.

Oom Giel

Hans,

Goede reis, veel succes, goed fietsweer, prachtige vergezichten en panorama's.
Houd de moed er in. We blijven je volgen en steunen in dit grote fietsavontuur.

Groeten.

Trudie

Goede reis Hans

petra wingens

hans,
leo en antoinette gaven me deze site door zodat ik ook mee kan lezen met jouw reisverslag. altijd mooi om te volgen. het lijkt me een geweldig mooie ervaring!
het ga je goed en ik hoop voor je op wat meer zon dat maakt het voor je spieren en botjes ook wat gemakkelijker om op gang te komen. groet petra en kees